Splitter divisore di putenza 300-960MHz APD300M960M02N

Descrizzione:

● Frequency: 300-960MHz.

● Features: bassa perdita di inserzione, bon isolamentu, stabilità di u signale eccellente, è capacità di manipolazione d'alta putenza.


Parametru di u produttu

Detail di u produttu

Parametru Specificazione
Gamma di freccia 300-960 MHz
VSWR ≤1,25
Split Loss ≤ 3,0
Perdita d'inserzione ≤ 0,3 dB
Isulamentu ≥ 20 dB
PIM -130dBc@2*43dBm
Forza avanti 100W
Forza inversa 5W
Impedenza tutti i porti 50 ohm
Temperature di funziunamentu -25 ° C ~ + 75 ° C

Soluzioni di componenti passivi RF su misura

Cum'è un fabricatore di cumpunenti passivi RF, APEX pò adattà una varietà di prudutti secondu i bisogni di i clienti. Risolve i vostri bisogni di cumpunenti passivi RF in solu trè passi:

⚠ Definite i vostri paràmetri.
⚠APEX furnisce una suluzione per voi per cunfirmà
⚠APEX crea un prototipu per a prova


  • Previous:
  • Next:

  • Descrizzione di u produttu

    APD300M960M02N hè un divisore di putenza RF d'altu rendiment adattatu per a gamma di frequenza 300-960MHz. U pruduttu hà un disignu compactu, usa materiali altamente durable, sustene l'input d'alta putenza, è hè largamente utilizatu in cumunicazioni 5G, stazioni base wireless è altri sistemi RF. Havi eccellenti caratteristiche di perdita d'inserzione è isolamentu per assicurà a trasmissione efficace è a distribuzione stabile di signali. Conforme à i normi di prutezzione ambientale RoHS è si adatta à una varietà di ambienti RF cumplessi.

    serviziu persunalizata:

    Opzioni persunalizati cum'è diversi valori di attenuazione, tippi di connettori è capacità di gestione di l'energia sò furnite secondu i bisogni di i clienti.

    Garanzia di trè anni:

    Fornite cù trè anni di garanzia di qualità per assicurà un funziunamentu stabile di u pruduttu. Se ci hè un prublema di qualità durante u periodu di garanzia, furniremu servizii di riparazione o di sustituzione gratuiti per assicurà chì u vostru equipamentu hè senza preoccupazioni per un bellu pezzu.

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi