Principiu di funziunamentu è analisi di l'applicazione di l'accoppiatore

L'accoppiatore hè un dispositivu passivu utilizatu per trasmette signali trà diversi circuiti o sistemi. Hè largamente utilizatu in i campi di radiofrequenza è di microonde. A so funzione principale hè di accoppià una certa proporzione di putenza da a linea di trasmissione principale à a linea secundaria per ottene a distribuzione, u monitoraghju o u feedback di u signale.

Cumu funziona l'accoppiatore

L'accoppiatori sò generalmente custituiti da linee di trasmissione o strutture di guida d'onda, chì trasferiscenu una parte di l'energia di u signale in a linea principale à u portu di accoppiamentu per via di l'effettu di accoppiamentu di i campi elettromagnetichi. Stu prucessu di accoppiamentu ùn influenzerà micca significativamente a trasmissione di u signale di a linea principale, assicurendu u funziunamentu nurmale di u sistema.

I principali tipi di accoppiatori

Accoppiatore Direzionale: Hà quattru porte è pò accoppià direzionalmente una parte di u signale d'entrata à una porta di uscita specifica per u monitoraghju di u signale è u cuntrollu di feedback.

Divisore di putenza: Distribuisce i signali d'entrata à parechji porti di uscita in proporzioni uguali, spessu adupratu in array d'antenne è sistemi multicanale.

Accoppiatore Ibridu: Pò dividisce u signale d'entrata in parechji signali di uscita di listessa ampiezza ma di fasi diverse. Hè largamente utilizatu in i sfasatori è l'amplificatori bilanciati.

Parametri chjave di l'accoppiatore

Fattore di accoppiamentu: Indica u rapportu trà a putenza di u signale ricevuta da u portu di accoppiamentu è a putenza d'ingressu, generalmente espressa in decibel (dB).

Isolamentu: Misura u gradu d'isolamentu di u signale trà i porti micca utilizati. Più altu hè l'isolamentu, più chjuca hè l'interferenza trà i porti.

Perdita d'inserzione: si riferisce à a perdita di putenza quandu u signale passa per l'accoppiatore. Più bassa hè a perdita d'inserzione, più alta hè l'efficienza di trasmissione di u signale.

Rapportu d'onda stazionaria (VSWR): riflette l'adattamentu d'impedenza di u portu di l'accoppiatore. Più u VSWR hè vicinu à 1, megliu hè a prestazione di adattamentu.

Campi d'applicazione di l'accoppiatori

Monitoraghju di u signale: In i sistemi di radiofrequenza, l'accoppiatori sò aduprati per estrarre una parte di u signale per u monitoraghju è a misurazione senza influenzà a trasmissione di u signale principale.

Distribuzione di putenza: In un array d'antenna, l'accoppiatori sò aduprati per distribuisce uniformemente i signali à i singoli elementi d'antenna per ottene a furmazione di u fasciu è u cuntrollu di a direzzione.

Cuntrollu di feedback: In i circuiti amplificatori, l'accoppiatori sò aduprati per estrarre una parte di u signale di uscita è rimandallu à l'entrata per stabilizà u guadagnu è migliurà a linearità.

Sintesi di signali: In i sistemi di cumunicazione, l'accoppiatori ponu esse aduprati per sintetizà parechji signali in un signale unicu per una trasmissione è un'elaborazione faciule.

Ultimu prugressu tecnologicu

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di cumunicazione, i requisiti di prestazione di l'accoppiatori in termini di alta frequenza, alta putenza è larga larghezza di banda sò in costante crescita. In l'ultimi anni, i prudutti di accoppiatori basati nantu à novi materiali è novi prucessi anu cuntinuatu à emerge, cù una perdita d'inserzione più bassa, un isolamentu più altu è una banda di frequenza operativa più larga, chì rispondenu à i bisogni di e cumunicazioni 5G, sistemi radar, cumunicazioni satellitari è altri campi.

in cunclusione

Cum'è un cumpunente chjave in i sistemi RF è microonde, l'accoppiatori ghjocanu un rolu impurtante in a trasmissione, a distribuzione è u monitoraghju di u signale. Capisce u so principiu di funziunamentu, u tipu, i parametri chjave è i campi d'applicazione aiuterà à selezziunà l'accoppiatore adattatu è à ottimizà e prestazioni di u sistema in i prughjetti attuali.


Data di publicazione: 02-02-2025