Chì ghjè a differenza trà i circulatori è l'isolatori ?

In i circuiti d'alta frequenza (RF/microonde, frequenza 3kHz–300GHz),CirculatoreèIsolatoresò dispositivi passivi chjave non reciprochi, largamente usati per u cuntrollu di u signale è a prutezzione di l'equipaggiu.

Differenze in a struttura è u percorsu di u signale

Circulatore

Di solitu un dispositivu à trè porte (o multi-porte), u signale hè in entrata da una sola porta è in uscita in una direzzione fissa (cum'è 1 → 2 → 3 → 1)

Isolatore

In fondu un dispusitivu à dui porti, pò esse cunsideratu cum'è a cunnessione di una estremità di un dispositivu à trè porticirculatoreà un caricu currispundente per ottene un isolamentu di signale unidirezionale
Permette solu à u signale di passà da l'entrata à l'uscita, impedisce u ritornu di u signale inversu è prutegge u dispusitivu surghjente.

Paragone di parametri è prestazioni

Numeru di porte: 3 porte percirculatori r, 2 porti perisolatori

Direzzione di u signale:circulatorisò circulati;isolatorisò unidirezionali

Prestazione d'isolamentu:isolatoridi solitu anu un isolamentu più altu è si focalizanu nantu à u bloccu di i signali inversi

Struttura di l'applicazione:circulatorianu strutture più cumplesse è costi più elevati,isolatorisò più cumpatti è più pratichi

Scenarii d'applicazione

CirculatoreApplicatu à radar, antenne, cumunicazioni satellitari è altri scenarii per ottene funzioni cum'è a separazione di trasmissione/ricezione è a commutazione di signali.

IsolatoreCumunumente adupratu in amplificatori di putenza, oscillatori, piattaforme di prova, ecc. per prutege l'apparecchiature da danni da segnali riflessi.


Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2025