A banda C, un spettru radio cù una gamma di frequenza trà 3,4 GHz è 4,2 GHz, ghjoca un rolu vitale in e rete 5G. E so caratteristiche uniche a rendenu chjave per ottene servizii 5G à alta velocità, bassa latenza è larga copertura.
1. Cupertura equilibrata è velocità di trasmissione
A banda C appartene à u spettru di a banda media, chì pò furnisce un equilibriu ideale trà a cupertura è a velocità di trasmissione di dati. In paragone cù a banda bassa, a banda C pò furnisce velocità di trasmissione di dati più elevate; è in paragone cù e bande d'alta frequenza (cum'è l'onde millimetriche), a banda C hà una cupertura più larga. Questu equilibriu rende a banda C assai adatta per u spiegamentu di e rete 5G in ambienti urbani è suburbani, assicurendu chì l'utilizatori ottenganu cunnessione à alta velocità riducendu u numeru di stazioni base implementate.
2. Risorse abbundanti di spettru
A banda C furnisce una larga larghezza di banda di spettru per supportà una maggiore capacità di dati. Per esempiu, a Cummissione Federale di e Comunicazioni (FCC) di i Stati Uniti hà attribuitu 280 MHz di spettru di banda media per u 5G in a banda C è l'hà messu à l'asta à a fine di u 2020. Operatori cum'è Verizon è AT&T anu ottenutu una grande quantità di risorse di spettru in questa asta, furnendu una basa solida per i so servizii 5G.
3. Supporta a tecnulugia 5G avanzata
E caratteristiche di frequenza di a banda C li permettenu di supportà efficacemente e tecnulugie chjave in e rete 5G, cum'è u MIMO massivu (multiple-input multiple-output) è a furmazione di u fasciu. Queste tecnulugie ponu migliurà l'efficienza di u spettru, aumentà a capacità di a rete è migliurà l'esperienza di l'utente. Inoltre, u vantaghju di larghezza di banda di a banda C li permette di risponde à i requisiti di alta velocità è bassa latenza di e future applicazioni 5G, cum'è a realtà aumentata (AR), a realtà virtuale (VR) è l'Internet di e Cose (IoT).
4. Applicazione larga in u mondu sanu
Parechji paesi è regioni anu utilizatu a banda C cum'è a principale banda di frequenza per e rete 5G. Per esempiu, a maiò parte di i paesi in Europa è Asia utilizanu a banda n78 (3,3 à 3,8 GHz), mentre chì i Stati Uniti utilizanu a banda n77 (3,3 à 4,2 GHz). Questa cunsistenza glubale aiuta à furmà un ecosistema 5G unificatu, prumove a cumpatibilità di l'equipaggiamenti è di e tecnulugie, è accelerà a pupularizazione è l'applicazione di u 5G.
5. Prumove u sviluppu cummerciale di u 5G
A pianificazione è l'allocazione chjara di u spettru di a banda C anu acceleratu u spiegamentu cummerciale di e rete 5G. In Cina, u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Informazione hà designatu chjaramente e bande 3300-3400 MHz (usu internu in principiu), 3400-3600 MHz è 4800-5000 MHz cum'è e bande operative di i sistemi 5G. Questa pianificazione furnisce una direzzione chjara per a ricerca è u sviluppu è a cummercializazione di l'equipaggiamenti di sistema, i chip, i terminali è i strumenti di prova, è prumove a cummercializazione di u 5G.
In riassuntu, a banda C ghjoca un rollu chjave in e rete 5G. I so vantaghji in termini di cupertura, velocità di trasmissione, risorse di spettru è supportu tecnicu ne facenu una basa impurtante per a realizazione di a visione 5G. À misura chì u sviluppu glubale di u 5G avanza, u rollu di a banda C diventerà sempre più impurtante, purtendu à l'utilizatori una megliu sperienza di cumunicazione.
Data di publicazione: 12 dicembre 2024