3-PorteCirculatorehè un dispusitivu impurtante à microonde/RF, cumunimenti utilizatu in u routing di signali, l'isolamentu è i scenarii duplex. Questu articulu presenta brevemente u so principiu strutturale, e caratteristiche di prestazione è l'applicazioni tipiche.
Chì ghjè un 3-porticirculatore?
Un 3-porticirculatorehè un dispusitivu passivu, micca reciprocu à trè porte, è u signale pò circulà solu trà e porte in una direzzione fissa:
Ingressu da u portu 1 → uscita solu da u portu 2;
Ingressu da u portu 2 → uscita solu da u portu 3;
Ingressu da u portu 3 → uscita solu da u portu 1.
Idealmente, a trasmissione di u signale di un 3-portcirculatoreseguita una direzzione fissa: portu 1 → portu 2, portu 2 → portu 3, portu 3 → portu 1, furmendu un percorsu di ciclu unidirezionale. Ogni portu trasmette signali solu à u portu prossimu, è u signale ùn serà micca trasmessu in ritornu o filtratu à altri porti. Sta caratteristica hè chjamata "non reciprocità". Stu cumpurtamentu di trasmissione ideale pò esse discrittu da una matrice di scattering standard, chì indica chì hà una bassa perdita d'inserzione, un altu isolamentu è prestazioni di trasmissione direzionale.
Tipi strutturali
Cuassiale, Accolta libera, Muntatura superficiale, Microstriscia, èGuida d'ondatipi
Applicazioni tipiche
Usu di l'isolatore: Cumunu utilizatu in i sistemi à microonde di alta putenza per prutege i trasmettitori da i danni di l'onda riflessa. U terzu portu hè cunnessu à un caricu currispundente per ottene un altu isolamentu.
Funzione Duplexer: In i sistemi radar o di cumunicazione, hè adupratu per chì i trasmettitori è i ricevitori sparte a stessa antenna senza interferisce trà di elli.
Sistema di amplificazione di riflessione: Cumbinati cù dispositivi di resistenza negativa (cum'è i diodi Gunn), i circulatori ponu esse aduprati per isolà i percorsi d'entrata è di uscita.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2025