Analizzatori di Intermodulazione Passiva

Cù e crescenti esigenze di i sistemi di cumunicazione mobile, l'Intermodulazione Passiva (PIM) hè diventata un prublema criticu. I signali d'alta putenza in i canali di trasmissione spartuti ponu fà chì i cumpunenti tradiziunalmente lineari cum'è duplexer, filtri, antenne è connettori presentinu caratteristiche non lineari, risultendu in interferenze di signali. Questa interferenza perturba e prestazioni di u sistema, in particulare in i sistemi duplex cum'è GSM, DCS è PCS, induve i canali di trasmissione è di ricezione si sovrappongono.

À APEX, simu spezializati in furnisce suluzioni RF avanzate, cumpresi duplexer è connettori à bassu PIM. Quessi cumpunenti sò specificamente cuncipiti per minimizà u PIM, assicurendu un'efficienza ottimale di u sistema è una cumunicazione più chjara per e stazioni base è e rete di paging.

Per più dettagli nantu à cumu APEX pò aiutà à riduce u PIM in i vostri sistemi, visitate u nostru situ web: www.apextech-mw.com. Inseme, pudemu assicurà cumunicazioni mobili affidabili è efficienti.


Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2024