Funzioni principali è applicazioni multicampu di i circulatori RF

I circulatori RF sò dispositivi passivi cù trè o più porti chì ponu trasmette signali RF in una sola direzzione. A so funzione principale hè di cuntrullà a direzzione di u flussu di u signale, assicurendu chì dopu chì u signale hè statu messu da un portu, hè emessu solu da u portu prossimu designatu, è ùn tornerà nè serà trasmessu à altri porti. Sta caratteristica rende i circulatori largamente usati in diversi sistemi RF è à microonde.

Principali applicazioni di i circulatori RF:

Funzione duplexer:

Scenarii d'applicazione: In i sistemi radar o in i sistemi di cumunicazione senza filu, u trasmettitore è u ricevitore spartenu di solitu una antenna cumuna.
Metudu d'implementazione: Cunnette u trasmettitore à u portu 1 di u circulatore, l'antenna à u portu 2, è u ricevitore à u portu 3. In questu modu, u signale di trasmissione hè trasmessu da u portu 1 à u portu 2 (antenna), è u signale di ricezione hè trasmessu da u portu 2 à u portu 3 (ricevitore), realizendu l'isolamentu di trasmissione è ricezione per evità interferenze mutuali.

Funzione isolante:

Scenarii d'applicazione: Aduprati per prutege i cumpunenti chjave in i sistemi RF, cum'è l'amplificatori di putenza, da i danni causati da i signali riflessi.
Implementazione: Cunnette u trasmettitore à u portu 1 di u circulatore, l'antenna à u portu 2, è u caricu currispundente à u portu 3. In circustanze nurmali, u signale hè trasmessu da u portu 1 à u portu 2 (antenna). S'ellu ci hè una discrepanza d'impedenza à l'estremità di l'antenna, chì provoca una riflessione di u signale, u signale riflessu serà trasmessu da u portu 2 à u caricu currispundente di u portu 3 è assorbitu, pruteggendu cusì u trasmettitore da l'influenza di u signale riflessu.

Amplificatore di riflessione:

Scenariu d'applicazione: In certi sistemi à microonde, hè necessariu di riflettà u signale torna à a fonte per ottene funzioni specifiche.
Implementazione: Utilizendu e caratteristiche di trasmissione direzionale di u circulatore, u signale d'entrata hè direttu à un portu specificu, è dopu à u trattamentu o l'amplificazione, hè riflessu torna à a fonte attraversu u circulatore per ottene u riciclaggio di u signale.

Applicazione in i sistemi d'antenna:

Scenariu d'applicazione: In i matrici d'antenna à scansione elettronica attiva (AESA), i signali di parechje unità d'antenna devenu esse gestiti efficacemente.
Implementazione: U circulatore hè utilizatu per ogni unità d'antenna per assicurà un isolamentu efficace di i signali di trasmissione è di ricezione è migliurà e prestazioni è l'affidabilità di l'antenna.

Test è misurazione di laburatoriu:

Scenariu d'applicazione: In l'ambiente di prova RF, l'equipaggiu sensibile hè prutettu da l'influenza di i signali riflessi.
Implementazione: Inserite un circulatore trà a fonte di signale è u dispusitivu in prova per assicurà a trasmissione unidirezionale di u signale è impedisce chì i signali riflessi danneghjinu a fonte di signale o affettinu i risultati di a misurazione.

Vantaghji di i circulatori RF:

Altu isolamentu: Isolate efficacemente i signali trà i diversi porti per riduce l'interferenze.

Perdita d'inserzione bassa: Assicurà l'efficienza è a qualità di a trasmissione di u signale.

Larga larghezza di banda: Applicabile à una varietà di gamme di frequenza per risponde à diverse esigenze di applicazione.

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di cumunicazione senza filu, i circulatori RF ghjocanu un rolu sempre più impurtante in i sistemi di cumunicazione muderni. A so applicazione in a cumunicazione duplex, l'isolamentu di u signale è i sistemi d'antenna hà migliuratu assai e prestazioni è l'affidabilità di u sistema. In u futuru, cù l'ulteriore avanzamentu di a tecnulugia, i campi d'applicazione è e funzioni di i circulatori RF saranu più estesi è diversificati.


Data di publicazione: 30 dicembre 2024