In i sistemi RF, a funzione principale diIsolatori RFhè di furnisce o migliurà e capacità d'isolamentu per diverse vie di signali. Hè un circulatore miglioratu chì hè terminatu da l'impedenza currispundente à unu di i so porti. Hè generalmente adupratu in i sistemi radar per prutege i circuiti sensibili à l'estremità di ricezione per evità interferenze da signali trasmessi d'alta putenza, ottenendu cusì un isolamentu efficace di i signali trasmessi è ricevuti. Questu articulu vi purterà à capisce i parametri di prestazione principali diIsolatori RF.
一. Definizione
Isolatori RFsò essenzialmente una forma particulare diCirculatori RF, in u quale un portu (di solitu a fine di u percorsu inversu di a catena di signali) hè terminatu da un caricu currispundente per ottene una trasmissione unidirezionale di signali. Permette solu à i signali di passà in una direzzione predeterminata mentre sopprime riflessioni, rumore o signali d'interferenza da a direzzione inversa, ottenendu cusì un isolamentu efficace di u ligame precedente.
Isolatori RF or circulatorisò generalmente dispositivi di ferrite passiva chì guidanu l'onde elettromagnetiche da l'estremità d'entrata in una direzzione specifica attraversu una cunfigurazione specifica di u campu magneticu è a surtita à u portu adiacente.
In paragone cù l'isolatori mudificati da quelli cunvinziunaliCirculatori RF, i dispusitivi cuncepiti specificamente per scopi d'isolamentu sò generalmente più cumpatti è più faciuli da integrà. E so prestazioni d'isolamentu sò direttamente influenzate da a qualità di a currispundenza di u terminale.
Isolatore standard d'alta frequenza, Isolamentu (12-14dB), da 18 à 40GHz
Parametri di prestazione
L'indicatori chjave di rendimentu diIsolatori RFinclude:
Gamma di frequenza (Hz)
Impedenza (Ω)
Perdita d'inserzione (dB)
Isolamentu (dB)
Rapportu d'onda stazionaria di tensione (VSWR)
Capacità di gestione di putenza in avanti (onda cuntinua o piccu)
Capacità di gestione di putenza inversa (onda cuntinua o piccu)
Tipu di cunnettore
Trà elli, l'isolamentu hè unu di i parametri più critichi, chì indica u gradu di accoppiamentu trà i percorsi RF in decibel (dB). Più altu hè u valore, più chjucu hè l'accoppiamentu trà i signali è megliu hè l'effettu d'isolamentu. Siccomu l'accoppiamentu elettromagneticu hè prevalente in tutti i percorsi conduttivi, hè particularmente impurtante mantene un altu isolamentu trà i percorsi in i sistemi di cumunicazione o di rilevamentu d'alta precisione.
Inoltre, secondu i diversi requisiti di l'applicazione,isolatorideve ancu avè una capacità di gestione di putenza adatta, un VSWR bassu, una struttura di connettore ad alta affidabilità, una dimensione adatta è un intervallu di temperatura di funziunamentu adattabile, chì ponu influenzà e so prestazioni in scenarii reali. L'indice di putenza massima di l'isolatore pò ancu esse limitatu da e caratteristiche di u caricu terminatu.
Data di publicazione: 30 di maghju di u 2025